«ՎՏԲ - Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ում ««ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ-ից դրամական փոխանցումներ հեռախոսահամարի միջոցով» ծառայության պայմաններ
- ««ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ–ից դրամական փոխանցումներ հեռախոսահամարի միջոցով» ծառայությունը հնարավորություն է տալիս «ՎՏԲ - Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ ֆիզիկական անձ հաճախորդներին միայն բջջային հեռախոսահամար տրամադրելով ստանալ «ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ-ի էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ՌԴ-ից ուղարկված փոխանցումներ՝ իր քարտին/բանկային հաշվին:
- Ծառայության հիմնական պայմաններն են՝
Փոխնցող բանկ | «ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ |
Ստացման բանկ | «ՎՏԲ - Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ |
Փոխանցող | «ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ հաճախորդ |
Ստացող | «ՎՏԲ - Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ հաճախորդ |
Փոխանցման արժույթ | ՌԴ ռուբլի |
Ստացման արժույթ | ՀՀ դրամ |
Փոխանցման եղանակ | «ВТБ Онлайн» հավելված (կամ այլ հարթակ «ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ կողմից ծառայության մատուցման շրջանակներում) |
Ստացման եղանակ | - ստացողի՝ Բանկում գործող ՀՀ դրամով քարտային/բանկային հաշիվ,
- մինչև գումարի հաշվեգրումը Ստացողի քարտային/բանկային հաշվին կատարվում է ՌԴ ռուբլու փոխանակում ՀՀ դրամի՝ գործարքի պահին տվյալ ծառայության շրջանակներում սահմանված Բանկում գործող ՌԴ ռուբլու փոխարժեքով:
|
Փոխանցման միջնորդավճար | Համաձայն «ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ կողմից սահմանված սակագների, որոնք հրապարակվում են «ՎՏԲ Բանկ» ՀԲԸ պաշտոնական ինտերնետային կայքում: |
Օրական մեկ գործարքի առավելագույն գումար | 300,000 ՌԴ ռուբլի |
Փոխանցումների ստացման ամսական առավելագույն գումար միևնույն հեռախոսահամարին | 1,000,000 ՌԴ ռուբլի |
Ծառայության աշխատանքային ռեժիմ | 24/7 |
Փոխանցման տևողություն | 1 րոպե |
Սահմանափակումներ | Փոխանցման հաշվեգրումը հաճախորդի քարտին/հաշվին Բանկի կողմից մերժվում է եթե՝ - Հաճախորդը Բանկում ունի գործող միայն Հատուկ հաշիվ/քարտ (այն է՝ Սոցիալական ապահովության հաշիվ/քարտ, Միանվագ դրամական վճարի հաշիվ, Պատվովճարի հաշիվ, Հատուցման հաշիվ/քարտ, Սոց․ փաթեթի հաշիվ և կառավարության այլ ծրագրերով սահմանված հատուկ հաշիվներ),
- Հաճախորդը Բանկում չունի ՀՀ դրամով հաշիվ,
- Փոխանցողը/Ստացողը չի անցել Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված ստուգումները,
- Փոխանցողի կողմից տրամադրված հեռախոսահամարով Բանկում Հաճախորդ չի գտնվել կամ գրանցված է մեկից ավել Հաճախորդ:
|
Փոխանցման հաշվեգրման եղանակ | - եթե Հաճախորդը Բանկում ունի մեկից ավելի գործող քարտ/բանկային հաշիվ, ապա փոխանցման հաշվեգրման առաջնահերթությունը տրում է քարտին,
- մեկից ավելի գործող քարտի/բանկային հաշվի առկայության դեպքում փոխանցման հաշվեգրման առաջնահերթությունը տրվում է ամսաթվով վերջին բացված գործող քարտին/բանկային հաշվին,
- Հաճախորդի քարտին վարկային գծի առկայության դեպքում փոխանցումը չի հաշվեգրվում այդ քարտին, բացառությամբ այն դեպքի, երբ Հաճախորդն ունի միայն վարկային գծի առկայությամբ քարտ/եր (վարկային գծի առկայությամբ երկու և ավել քարտերի դեպքում փոխանցումը հաշվեգրվում է համաձայն 2-րդ կետի պայմանի):
|
Փոխանցման կանխիկացման սակագներ | Հաճախորդի ՀՀ դրամով քարտին/բանկային հաշվին հաշվեգրված փոխանցումը կանխիկացվում է (կամ կատարվում են այլ գործարքներ) համաձայն տվյալ քարտի/բանկային հաշվի համար գործող սակագների: |
Թարմացվել է առ՝ 05-02-2024թ., 14:48