ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Տեղեկատվական կենտրոնն անցնում է 24/7 ռեժիմով աշխատանքի


13 March 2018
Հաճախորդներին առավել հարմարավետ սպասարկում տրամադրելու նպատակով ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը երկարացրել է Տեղեկատվական կենտրոնի աշխատաժամերը, անցնելով շուրջօրյա ռեժիմի: 
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Տեղեկատվական կենտրոնը սկսել է իր աշխատանքը 2011թ.-ին: Տեղեկատվական կենտրոնի խնդիրներից էին. Բանկի գործող և պոտենցիալ հաճախորդներին ապահովել որակյալ տեղեկատվական-հաղորդակցական աջակցություն,   տրամադրել օպերատիվ օգնություն հաճախորդներին՝ առաջացող խնդիրների լուծման համար:

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Տեղեկատվական կենտրոնի հեռախոսավարները տրամադրում են լիարժեք տեղեկատվություն Բանկի պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ, բացատրում քարտային գործարքների մանրամասները, օգնում հեռահար սպասարկման գործարքների անցկաման գործում, ինչպես նաև աջակցություն են ցուցաբերում ցանկացած վարկային հայտ ներկայացնելիս:

Տեղեկատվական կենտրոնի աշխատանքի արդյունքները ցույց են տալիս, որ հաճախորդները գոհ են սպասարկման որակից, իսկ հեռախոսավարների կողմից ընդունվող հեռախոսազանգերի թիվը   շարունակաբար աճում է, հասնելով օրական մինչև 1 000 - 1 500 զանգի:
Տեղեկատվական կենտրոնը դարձել է կարևոր հաղորդակցական հարթակ Բանկի և հաճախորդի միջև:
Տեղեկատվական կենտրոնը իրականացնում է նաև գործառնական սպասարկում, մասնավորապես, բոլոր դրամական փոխանցումների համակարգերի միջոցով ստացված փոխանցումների հաշվեգրում բանկի գործող քարտերին, “Հեռախոս բանկինգ” ծառայությանը միացված հաճախորդների բոլոր հաշիվների շուրջ գործարքների իրականացում՝ հաճախորդի  զանգի և պատշաճ նույնականացման հիման վրա, պլաստիկ քարտերի բացում:
Բանկի Տեղեկատվակ կենտրոնը աշխատում է հաճախորդների հետ հաղորդակցության 4 ուղիներով.
1. Հեռախոսազանգեր
2. Skype – առցանց գրագրություն և տեսազանգեր
3. Էլեկտրանային փոստ
4. Ֆեյսբուք (առցանց խորհրդատվություն և պատասխաններ հաճախորդների հարցերին):

Back to the list